Blivande scrappare?

För två helger sedan hade jag två trollungar hemma hos mig över natten, William o Ebba som jag tar hand om ibland. Det var fullt ös med pizzabakande, mys i soffan och massa massa bus, och på morgonen hann vi med att julpyssla lite. Jag tror jag nämnt det i bloggen tidigare.. Iallafall så var William så förväntansfull inför just detta pyssel, det sista han sa innan han gick och lade sig var: "Och imorgon ska du och jag göra julpyssel!" Jag hade tagit med mig lite barnvänliga pysselgrejer från mamma, och jag måste ju bara visa det fina kortet som William gjorde.



Han är alltid så koncentrerad och noggrann när han pysslar, och vet precis hur han vill ha det. Han hade först lite svårt att komma igång, men när jag visade honom hur man kunde vecka pappret och sedan klistra på kortet så gick det av bara farten. Visst är det fint? Inte illa av en femåring tycker jag, en blivande scrappare kanske?

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0