"Blogg Candy"

Kolla in Inkidos blogg under "blog candy", de har invigningsfest av bloggen och lottar ut julstämplar och papper - klart man vill vara med! Dessutom ger de massor av härlig inspiration!

Igår när jag kikade runt bland de bloggar jag brukar besöka såg jag så otroligt fina julkort, som var gjorda med ett supergulligt papper. Enfärgat med prickig struktur, jättesnyggt! Då kom jag på att jag har en liten hög med just sådana papper i olika färger - som jag ganska nyss köpt men helt glömt av att jag hade. Jag får nog ägna en liten stund åt scraphörnan idag, jag vet att jag köpte massor av andra fina papper samtidigt men jag minns inte vad för några :) Ett tecken på att jag handlar mer än jag scrappar kanske? Mitt försvar är att jag inte har ens i närheten så mycket scrapsaker som många andra - och då är det väl okej??? :)

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0