Liten uppdatering!

Min söta sambo tar hand om mig - det ska ni veta :) På tal om vad jag skrev i förra inlägget så överraskade han mig med två saker nu i helgen. I fredags när han städade hittade han min laddare till kameran, under sängen - fy, vad jag är dålig på att leta efter saker. Där hade jag såklart inte ens tittat! Dagen efter kom han med något i handen, som han räckte över till mig - mitt gamla USB-minne! Ja, alltså inte det som jag slarvade bort på biblioteket, utan det jag hade allra först innan jag fick ett nytt. Detta låg visst alldeles synligt på hyllan ovanför datorbordet. Han måste skoja! Jag är visst helt sanslös...

Nu är det dags för föreläsning, jag har påbörjat en ny kurs och därför också en alldeles ny klass! HU!


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Hanna The one Andersson

hahahaha. ja dör.. hur kan detta hända!

men va skönt att de kom fram! tänker mkt på dej min söta vän! ses snart!! kraaam

2008-11-04 @ 18:33:25
URL: http://hannamaria.bloggsida.se
Postat av: Annelie

UNDER SÄNGEN! Vem har egentligen lärt dig att städa, din mamma eller???????

2008-11-06 @ 20:38:32
Postat av: Johanna

Min mamma försökte lära mig - men det hjälpte inte! :)

2008-11-09 @ 09:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0