julkorts-terapi pågår..

..eller terapi mot alldeles för mycket stress kanske jag ska kalla det?! hursomhelst så har jag gjort två söta julkort i eftermiddag också. jag har sakerna framme på mitt lilla pysselbord så jag kan sätta mig o varva ner en timme för att släppa alla tankar på projketarbetet - skönt! jag har fortfarande några tomas-motiv kvar och kör på enkla kort med i stort sett samma upplägg, bara papper och färger som skiljer dem åt. på så sätt blir det som terapi för mig, inte för mycket tänka - bara det roliga och pyssliga kvar! :) men, det är förstås för mörkt här hemma för att fota dem ikväll så ni får se en annan dag!

nu ska jag försöka börja på en intervjuanalys, måttligt sugen är jag på det måste jag säga..

hoppas ni haft en härlig helg, kram!

Kommentarer
Postat av: evelinaaaa

stressa inte ihjäl dig så du får magsår och blir en spink <3

2008-10-14 @ 03:08:22
URL: http://evelinaandersson.blogspot.com
Postat av: Annelie

Jag blev LURAD igår!

Pappa sa att peter o maria skulle komma,

men det var 4 gamla dagmammor! KOm o sjöng för mig,

hade med sig ost, kex o vin o allt! Present fick jag också, två görsöta lyktor. Kram

2008-10-14 @ 06:59:01
Postat av: evelinaaaa

gash. en spink är en spinkig person såklart

2008-10-14 @ 22:40:33
URL: http://evelinaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0