Härliga lördag!

Idag tänkte jag försöka mig på ännu en skiss, kolla in den på Veckans Skiss - snygg!
Så länge visar jag två andra LO som jag gjorde för ett tag sen, och fotade igår för o lägga upp i bloggen..



Jag har, inspiriread av många andra, scrappat en LO med låttiteln "Girls just wan´t to have fun" som titel. Foton på mig och mina vänner från en utekväll i vintras.



Denna LO gjorde jag för några veckor sedan när jag var hemma hos mina föräldrar och scrappade med min goa mamma. Ibland är jag ganska impulsiv i mitt skapande - jag gör oftast inte saker i den ordning man borde göra det.. Klockan var mycket, vi skulle just avsluta och krypa i säng, och jag hade precis lagt ett lager 3D-lack på rubriken som skulle torka över natten. Jag hade inte fäst blommorna ännu (det var detta jag borde gjort före lackandet) och fick för mig att jag vile ha olika färger på bradsen - öppnade en liten ask och tappade ut alla brads över hela LO:n. De flesta hamnade givetvis mitt i allt kladdigt lack! Ett antal svordomar haglade över bordet förstås.. Kvickt som sjutton räckte mamma över en pincett till mig, reste sig från bordet och sa: "Jag går nog och lägger mig nu!" :) Som tur var hade lacket inte torkat alls, och flöt ut bra igen innan det torkade - inte ens lite spill utanför blev det.

Vad har ni gjort för några klantiga misstag när ni scrappat?

Nu ska jag sätta mig vid mitt lilla pysselbord en stund, ikväll ska vi på 25-årsfest hos en kompis till Daniel - kul!
Kram Johanna.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Johanna, du är jätteduktig på detta!

Kram från Lollo

2008-09-27 @ 22:52:36
URL: http://lollo54.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack Lollo, vad roligt att du tycker det!

2008-09-28 @ 16:58:09
Postat av: Eva-Lena

Jätte fina scrapsidor. Du är ju jätte duktig.

Kram

2008-09-28 @ 20:22:31
URL: http://www.evalena.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0