Ny vecka!

Så var det måndag igen, snart är september slut - galet vad fort tiden går!
Igår pillade jag färdigt med det sista på LO:n jag gjort efter Veckans Skiss, har fotat den idag så jag kan visa.. Det finns ett enda bra ställe att fotografera layouter hemma hos oss (åtminstone med mina knappa fotokunskaper), och det är på fönsterbrädan i vardagsrummet. Jag ser förmodligen ganska lustig ut när jag står på en stol lutad över fönsterbrädan med kameran i högsta högg - haha!



Fotografier på min vackra syster från en "modell-tävling" i vintras. Har suddat ut ansiktet på den andra tjejen som gick vidare till finalen, det är ju inte säkert att hon vill ha sitt foto på en blogg såhär..

Idag har vi kört igång med våran B-uppsats i skolan. Vi har inte så värst mycket tid på oss, och är fem personer som skall försöka hålla sams o skriva.. Det blir tufft, men roligt! Vi har valt konflikthantering som ämne, med fokus på hur man som lärare kan arbeta med att förebygga konflikter bland sina elever, ska bli spännande. Förutom det vi väljer att göra själva, som denna uppsatsen tillexempel, har vi inte en endaste liten kurs i konflikthantering på tre och ett halvt år.. Helt absurt tycker jag, med tanke på att konflikter - små sådana, inträffar flera gånger per dag när man jobbar med barn..

Detta lilla kort som jag gjorde för ett tag sen har fått en ägare idag också. Alltid så roligt om man kan glädja någon annan med det man skapat..



Hoppas ni haft en mysig helg,
Kram!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Du är så duktig på att pyssla. Gör kanon fina saker. Ha en bra vecka.

Kram

2008-09-30 @ 20:03:41
URL: http://www.evalena.blogg.
Postat av: Annelie Andersson

En av Göteborgs finaste, i alla fall :)

Kortet var jättefint, det gör väl inget med fönsterbrädan, den är ju snygg :)

Måste gööööööööra nåt åt tangentbordet här uppe,det är sig inte likt sen Rasmus spillde läsk i det. Kram!

2008-10-01 @ 19:25:15
Postat av: Annelie

Grattis Johanna! Veckans Val i Veckans Skiss! Kram

2008-10-02 @ 16:45:08
Postat av: Alina

Var gärna med på gissa bilden tävlingen i min blogg! :)

2008-10-02 @ 16:48:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0