Härliga sommar!

Ja, jag vet. Det är bara April, och egentligen inte sommar - utan vår. Och idag är det alldeles molningt utanför mitt fönster, men redan 18 grader!!! Men det har ju varit så galet skönt väder i helgen, som mitt i sommaren. I lördags var jag helt ledig. Låg på en filt på gräsmattan utanför, och blev påmind om hur skönt det är att göra just ingenting i värmen, att kaffe och glass smakar mycket bättre i solskenet - och att en vinterblek människa hinner få ganska mycket färg (läs, blir röd!!!) efter fem timmar utomhus!

Igår hade jag en härlig eftermiddag med mina favorittjejer. God mat och massa skvaller hemma på Hannas balkong. Jag säger ju det. Det är sommar. Nästan iallafall!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åå vad skönt det låter! Läs, Glass smakar bäst i solen;)

2009-04-27 @ 10:20:41
Postat av: sofia

puss

2009-04-27 @ 11:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0