Vardagslyx!

Jag började min lediga dag med färska jordgubbar och havregrynsgröt till frukost - det är väl vardagslyx om något? Åh, vad jag älskar våren och sommaren, det finns så mycket mer att njuta av då!




Kanske var det jordgubbarna som gav mig en energikick.. Jag kan härmed bocka av alla måsten som hängt över mig länge, länge. Bokat tandläkartid, ringt min praktikplats för att boka in en dag för att göra en fältstudie - och sist men inte minst, så har jag ringt tre butiker här i närheten angående sommarjobb. (På två av ställena fanns det inte någon personalansvarig anträffbar, men det spelar ingen roll - nu har jag ju tagit första steget, det är ju det som är poängen!) I efterhand blir jag alldeles trött på mig själv, hur svårt var det att ringa dessa samtal? När ska jag lära mig att ta tag i saker med en gång???

Kommentarer
Postat av: Carro

Redig tös;)

2009-04-24 @ 08:52:40
Postat av: Helen

Ser riktigt gott ut fast det ligger gröt under :).

Ha en trevlig valborg.

2009-04-29 @ 22:20:04
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0