Pust!

Jag är så trött, så jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Har jobbat hela veckan på förskolan - jag beundrar alla tjejer som arbetar heltid under sin graviditet, kroppen hänger ju för sjutton inte med! :) Just nu är jag hur nöjd som helst över att jag börjar skolan igen på tisdag, det känns något lättare att orka med än ett heltidsjobb - tihi. I eftermiddag har jag dessutom vart en sväng på stan med Lisa, min brors góa tjej. En ruskigt bra idé tyckte mina trötta fötter! Nu blir det soffan resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är ju bara tre månader kvar :)

Kram

2009-08-27 @ 21:04:18
Postat av: Lollo

Fast de tre månadernakan kännas som en evighet, eller hur Annelie

Kram

2009-08-28 @ 21:44:51
URL: http://lollo54.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0