skapar plats på liten yta!

I helgen har Daniel o jag fixat o grejat här hemma, försökt skapa plats för en liten knodd i vår trånga lilla lya. Daniel har kånkat på möbler, och jag har mest rynkat på näsan. "Det ser väääääldigt konstigt ut med soffan där tycker jag, kan du inte flytta den dit bort istället???" Plötsligt har vi ett helt nytt vardagsrum, med golvyta stort som ett dansgolv. Typ.

Idag ska jag rensa i sovrummet. Allt som inte är nödvändigt (cirka 75% av alla prylar) ska bort. I mitt nästa liv tänker jag bli en effektiv människa som inte samlar på gammalt skräp.


Kommentarer
Postat av: myamia

ja har under det senaste 1,5 åren varit grymt duktig på att sortera bort och att organisera mitt hem... men det har ju sina nackdelar... har ju "råkat" slänga en å annan grej som jag ångrat i efterhand. Så ett tips är att verkligen tänka efter ;) kram

2009-08-30 @ 11:52:30
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0