God Jul!



önskar Daniel, Johanna och Benjamin.

Denna lilla pepparkaksgubbe väckte sin mormor och morfar klockan sex på Lucia morgon (den fina dräkten är en present från dem). Sedan dess har min mamma undrat när sjutton de skulle få se en bild på pepparkakan i bloggen. Och det får ni nu - men först skulle han skickas på julkort hem till våra nära och kära.

Jag har skickat mycket färre julkort än vad jag brukar, de jag hann göra innan Skrutten föddes tog slut, och sen fanns det liksom inte tid att göra fler :) Så, ni som inte fick något kort i år får hålla till godo med en hälsning på bloggen!

En fantastiskt mysig jul önskar jag er alla. Snart beger vi oss iväg till Gråbo för att fira julafton!

Kommentarer
Postat av: carro

underbara lilla Benjamin! God jul!!

2009-12-24 @ 09:01:01
Postat av: Eva-Lena

God Jul!

Vilken liten söt pepparkaks gubbe.

Kram

2009-12-25 @ 13:57:17
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0