Världens bästa pappa!

Daniel gör praktiskt taget vad som helst för sin lilla gosse. Igår kväll skrek Lilleman till och från i nästan fem timmar, ingenting hjälpte. Vi misstänker att han har ont i sin lilla mage, och jag bestämde mig därför för att laga till lite amningsté som visst ska kunna hjälpa. En härlig blandning av anis, kummin och fänkål som får dra i vatten.
"Mmm, vad smaskigt detta kommer bli. Du vill säkert smaka lite du också Daniel, skulle jag tro." säger jag med ironi i rösten.
"Du, jag skulle gladeligen äta en skål med avföring om det fick Lilleman att sluta skrika."

Jag lägger det på minnet. Om téet inte fungerar så blir det vårt nästa projekt.

Är det förresten någon som vet var man kan inhandla någon typ av avföring på lösvikt?

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

God Jul Johanna med familj.

Kram

2009-12-23 @ 16:48:31
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: myamia

hihihi ni är så roliga :)



Önskar hela familjen god jul ♥ mya

2009-12-24 @ 00:16:13
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0