Facebook-fynd!

Kolla, vad jag hittade på Facebook - en bild från när jag gick Kyrkans barntimmar. På facebook finns verkligen allt och lite till..



Jag är lintotten med glasögon och senapsgul indiantröja, hihi. Jag tänkte ni skulle få se den på tal om inläggen om mina gamla fröknar. Detta var visseligen året innan förskolan, men ser jag ut som någon som tycker om att äta kiwi-skal?

Killen med batman-tröjan var en av mina första kompisar när jag flyttade till Gråbo. Han bodde i samma radhus-länga som oss, och hans familj var vänner med min. Jösses, vad mycket hyss han hittade på. Jag, som var ganska feg av mig, tyckte att det var vansinnigt roligt att få vara med på alla hans upptåg. Det kunde vara allt från att kasta en glas-flaska i marken till att öppna grannarnas garageport. Han utförde jobben, och jag stod bredvid och sa "Så får man faktiskt inte göra.." Men i hemlighet tyckte jag nog att det var ganska skoj. Sen brukade jag skvallra för hans pappa. Fy, vad elakt egentligen..

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vad söt du var :)

2009-02-09 @ 19:31:53
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0