Födelsedagskalender, del 1.

När jag precis började scrappa gjorde jag mest gratulationskort till nära och kära. Det var faktiskt min kära mams som lurade in mig i denna hobby! Nu blir det mest foto-layoter för min del, jag gör inte så mycket kort längre... Hur som helst, någon gång i början där så gjorde jag en födelsedagskalender i form av 12 stycken stora tags. Nu när det inte blir så mycket annat skapat för min del, tänkte jag att ni skulle få se dem så länge! Jag hittade dem i en låda bland mina pysselsaker, har inte blivit av att jag gjort något med dem, men jag ttycker faktiskt fortfarande att de är rätt så söta. Kanske skall jag göra en liten ask av något slag till dem, så att de kommer till användning...



Först ut, Januari och Februari förstås!



Och så Mars och April. Fler bilder kommer en annan dag.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jätte fina Johanna, tycker du skall använda dom :)

Kram

2009-02-22 @ 07:30:54
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Lollo

De har jag sett live! hur fina som helst. Jag fyller 27 dec, det kan du anteckna där :)

2009-02-23 @ 08:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0