Sköna lördag!

Jag är så galet trött. Ikväll var planen en sväng på stan med vännerna, men jag orkar verkligen inte. Det blir mys i soffan med Daniel istället, melodifestivalen och så lite räkor. Skönt!

Nästa vecka ska jag hålla i ett lektionspass med sexåringarna på min praktikplats. Vi har fått en uppgift att göra, där man ska klä ut sig till något och inspirera barnen till att arbeta med bokstäver. En häxa ska det bli som kommer och hälsar på dem tänkte jag, med lite spännande överraskningar. Var nere en sväng på stan idag och letade efter en häxhatt - men jag hittade ingen någonstans. Jag vet att det finns en fin liggandes hemma hos min mamma och pappa som jag kan låna. Kanske borde jag ha en peruk också? :)

Det är så härligt att få kommentarer här på bloggen. Flera av mina släktingar har hittat hit och läst, kul! :)

Hoppas ni har en skön helg.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Låter kul :) Tycker säkert barnen om.

Kram

2009-02-22 @ 07:30:22
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0