Ett litet spar-tips..

För er som inte har sett det, så kan man framkalla hundra bilder - helt GRATIS!!! www.fujidirekt.se/gratis. (Gäller till den 28 januari, om jag inte minns fel..) Om ni inte redan har ett konto där så fixa ett på direkten! De har ofta kampanjer där man får framkalla gratis bilder, bara porto man betalar för. Jag beställt därifrån flera gånger, och tycker att kvalitén på bilderna blir bra!

Just nu funderar jag på om jag inte ska köpa mig en ny digitalkamera, jag tror att man kan få en ganska bra för 1500 pix, eller kanske några hundralappar till. Jag vill ju egentligen så gärna ha en systemkamera, och därför hade jag inte tänkt köpa någon vanlig digitalkamera.. Men det har jag inte råd med just nu, och dessutom har jag inte tillräckligt mycket tid för att lära mig ordentligt! Den kamera jag har nu är faktiskt pinsamt dålig. Utomhus är den helt ok - åtminstone räcker den för mig. Men, så fort man vill ta bilder inomhus eller i dunkelt ljus så blir bilderna en katastrof! Om ni vet någon bra digitalkamera som inte är alltför dyr, så får ni gärna lämna ett litet tips :)

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0