Hektisk vardag!

Mina veckor bara susar förbi just nu. Jag jobbar extra två kvällar i veckan nu, och det gör mig galet trött - och stressad! Jag hinner inte med något alls av det jag brukar, det känns som allt jag gör är att plugga, gå på föreläsningar, jobba o sova. Och utöver det ska jag vara barnvakt åt två små skruttar hela helgen. Allt detta är förstås mitt "eget val", men inte hade jag väl kunnat tro att det skulle ta så mycket av min tid! 7 veckor kvar, sen återgår jag till min vanliga vardagslunk, där allt jag behöver bli stressad över är kluriga tentor - och det är faktiskt tillräckligt mycket har jag insett nu! :)

Jag har ju inte ens visat mitt lilla kort för v. 4. Det är färdigt och fotat, ska försöka lägga in det i datorn senare idag så får ni se.. Nu ska jag ägna mig åt en bok om barn och skriftspråket! Kram på er, ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack! Lucas är verkligen en riktig pajas!

Ha en skön helg själv, o du, tänk på att ta det lugnt.

Kram

2009-01-30 @ 10:53:14
Postat av: Annelie Andersson

Ska du passa dem hela helgen, trodde det bara rörde sig om fredagsmyset!?

puss

2009-01-31 @ 11:18:02
Postat av: Annelie Andersson

Du är verkligen duktig min lilla gumma. Ja, det är din pappa som är inne och stjäl plats från din cybermamma. När är det dags för nya linser? Pappa

2009-01-31 @ 12:26:39
Postat av: Eva-Lena

Hoppas det lugnar ner sig för dig snart vännen.

Kram på dig.

2009-02-02 @ 14:51:16
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0