Tänk, jag är ganska bra ändå!

Jag erkänner. Jag har aldelles för lite tillit till min egen förmåga. Jag måste våga tro på mig själv lite mer, och vara stolt över det jag presterar. För jag är faktiskt ganska bra ändå! :)

Vi har precis haft opponering på hemtentan, det gick över förväntan bra - trots att jag var så nervös och missnöjd över mitt eget arbete. Nu känner jag mig bara stolt, och tänker ägna hela dagen åt det. Jag är duktig, så det så! :)

Efter en opponering är ju tanken att man ska rätta till de saker som kan förbättras innan det skickas in för slutgiltig bedömning. Tänk, jag var faktiskt den enda i gruppen som läraren inte tyckte var tvungen att ändra på något! Jag fick massa bra respons från mina kurskamrater, och två pytte, pyttesmå grejer från läraren, som jag kunde ändra på om jag ville.

"Johanna, det är färdigt ditt arbete, något framtungt (lång inledning och beskrivning, inte lika lång analys och diskussion), men det faller inte om du skickar in det som det är!"

Jag är bra! (Och ja, detta var ett riktigt ego-inlägg, men det är min blogg - och då får det lov att vara så. Faktiskt!)

Kommentarer
Postat av: annelie

Det är ju det jag säger jämt: Du är jätteduktig!!!

Puss mamma

2009-01-15 @ 17:24:06
Postat av: Anonym

KLART gumman. Du är duktig, det är bara att njuta och ta åt sig!

2009-01-20 @ 21:23:02
Postat av: Anonym

från soffan

2009-01-20 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0