"Bara jag", v. 26

Egentligen lovade jag detta kortet redan i början på förra veckan, men jag fick annat för mig när solen sken :)



Ja, tänka sig, förra måndagen var jag och Daniel på ultraljud!!!! Så nu är det ingen hemlighet längre, i november ska vi få en liten skrutt! Den 23:e är det sagt, så det kanske snarare blir i december. Detta är förklaringen till att jag varit så galet omotiverad till det mesta de senaste månaderna, jag har varit så otroligt trött! Plugga och jobba är vad jag orkat med ungefär :) Scrappa har det knappt varit på tal om..  Men nu är det mycket, mycket bättre. Jag mår hur bra som helst, och hoppas att det kommer fortsätta så! Igår gick jag in i vecka 20, så halva tiden kvar ungefär, det går ruskigt fort! Bilden är förstås inte optimal, precis som vanligt, men det rosa lilla hjärtat är en otroligt söt liten klädnypa som jag inhandlade på Balders Hage för ett par veckor sedan. Man kan hitta scrapfynd i de flesta affärer, bara man letar ordentligt :)

Kommentarer
Postat av: annelie

Vilket fint kort!

Snyggt med distans på överkanten.

Grattis, grattis!

2009-07-01 @ 21:57:52
Postat av: Eva-Lena

Fint kort Johanna.

Grattis.

Kram

2009-07-02 @ 05:58:14
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Anonym

Lilla Pyret får en stor puss

2009-07-02 @ 08:04:13
Postat av: Anonym

från carro såklart:)

2009-07-02 @ 08:04:47
Postat av: Lollo

Ja, jag har väl redan sagt grattis! Gott att du mår bra, i skrivande stund har Marie inte fått än, vad jag vet.

Kramar från Lollo

2009-07-02 @ 10:39:30
URL: http://lollo54.blogg.se/
Postat av: myamia

stort grattis :) vad spännande :) å kortet är superfitn :)

2009-07-05 @ 00:32:55
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0