En fantastisk vecka!

Äntligen hemma igen, efter en vecka som skolvärd på Gothia Cup. Det har varit otroligt roligt, spännande, lärorikt, stressigt och tufft - allt på en och samma gång! Vi har fått så ruskigt mycket beröm för våran insats på skolan, utav "våra" lag. Jag sparar dem som guldkorn i en liten ask inför framtiden.

"Allt har gått jättebra och lätt tack vare de underbara tjejerna som har tagit hand om servicen på skolan!"

Jag är numera expert på att läsa spelprogram och matchresultat, tipsa om färdväg med kollektivtrafiken i stan, koka lagom starkt kaffe utan att använda mig av måttsats (det är sant, det fanns ingen alls på skolan), prata engelska i lightversion (brasilianare, indier och litauer är verkligen inga experter!) samt le och se glad ut trots att jag bara fått fyra timmars sömn.

Nu njuter jag av att vara hemma igen, sängen har aldrig varit så skön att ligga i förut. Inatt sov jag tretton timmar, och därefter fyra timmar mitt på dagen. Nu är det snart dags att krypa i säng igen. Kroppen känns helt mörbultad! Daniel är glad över att ha mig hemma igen, och vilda bebin är nog ruskigt glad över att mamsen dragit ner på tempot efter denna intensiva vecka. Jag återkommer med ett par skojiga anekdoter från veckan när jag har mer tid och ork. Och, om jag är tuff nog att sova ifrån min bebis en hel vecka nästa sommar så lär jag inte kunna hålla mig ifrån Gothia Cup, vilken upplevelse!


Kommentarer
Postat av: Carro!

Kul att höra att du hade det så bra!:) Puss

2009-07-20 @ 22:38:38
Postat av: Annelie

De ville ju att du skulle ta bebin med dig! Kram

2009-07-21 @ 09:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0