"Bara jag", v. 22 & 23

Hm, jag har ju inte helt legat i fas med mina kort till projektet "bara jag". En del har blivit gjorda, men inte visade i bloggen, och några är påbörjade i tanken men inte gjorda ännu :) Jag hade även en period där jag tröttnade lite på dem, kändes som att all inspiration försvann och det bara blev samma, samma, samma på alla kort. Nu har jag dock ägnat lite tid åt att kolla igenom dem flera gånger, och det stämmer ju förstås inte! För mig är korten en skatt som besrkiver mina tankar och händelser från de gångna veckorna, självkart måste jag fortsätta! Så igår eftermiddag när det inhandlats lite nya "lagom små" bokstäver, och härliga dekorationer, infann sig min skaparlust igen. Tre kort blev det, v. 22, 23 & 24. Idag visar jag korten för v. 22 & 23, 24:an kommer snart :) Jag har scannat in dem, vilket jag inte brukar göra. Så ni får hålla till godo med sneda kort och fula kanter här och var, hihi.



Vecka 22 var fantastisk, jag spenderade hela helgen utomhus i det härliga vädret tillsammans med nära och kära. Jag för små anteckningar varje vecka, så att jag ska minnas, om jag nu inte gör kortet på en gång. För denna vecka hade jag egentligen valt ordet "värme", men när jag kom hem med denna söta solen från "Fancy Pants" igår, så var jag förstås tvungen att byta! :)

"Det har varit fantastiskt väder hela helgen, sol och värme!!! Härliga sommar - jag njuter av varje sekund i solen!"

Under vecka 23 gjorde jag min sista tenta för terminen, och ordet för denna vecka blev såklart "sommarlov".



"Terminens sista tenta är avklarad! Nu väntar ett långt härligt sommarlov. ÅÅH! Vad jag tänker njuta av dessa månader..."

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Trevlig midsommar Johanna!

Kram

2009-06-19 @ 09:45:13
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0