Kärlek!

Idag firar jag och Daniel 3-årig förlovningsdag. Tänk vad tiden går fort :) Vädret är strålande, så det blir nog middag på en uteservering ikväll. Jag firar i bloggen genom att visa en LO på oss två tillsammans, som jag inte visat förut. Den är gjord för länge sedan, över ett år sen, men den är fortfarande en av mina favoriter, jag älskar fotot, och ja, jag tror på kärleken!



Just det, jag firar något annat i bloggen också - nämligen att det är jag som står för skissen på Veckans skiss-bloggen denna veckan. Skynda dit nu allihop, och tolka min skiss! Ikväll ska jag lägga upp veckans kort för projektet "bara jag", det slår både förlovningsdag och skissritande kan jag lova :)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jätte fin Lo. Grattis på förlovningsdagen.

Kram

2009-06-23 @ 14:47:05
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Ann-Louise

Jag såg dig allt när jag gick in på veckans skiss!

Måste ju tolka din skiss med ett bidrag! Skissen var jättefin så det blir kul.

Grattis till era 3 förlovade år.

Gillar din LO "jag tror på kärleken". Tror minsann jag skall lifta den ler

Kram Ann-Louise

2009-06-23 @ 21:18:16
URL: http://www.alab-snorochglamour.blogspot.com
Postat av: annelie

Grattis på dagen!

Måste väl göra en LO efter din skiss, nu!

Puss o kram

2009-06-23 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0