"Bara Jag", v. 8

Som jag skrev tidigare idag, så har jag ju legat efter med att skapa mina små kort till projektet "Bara Jag". Men, jag har haft dem i tankarna, och trots att de är skapade i efterhand så är det utifrån tankar och erfaranheter från de gångna veckorna. Vecka 8 var mitt humör inte på topp, ibland känner man sig bara nere utan att kunna förklara varför... Samtidigt kan det då passa bra att påminna sig själv om att fint och bra man har runt omkring sig JUST NU - och inte bara gräva ner sig i tankar om framtiden eller det som redan hänt.. Rubriken på det kortet blev därför: "Lev NU!" - med inspiration från fler av de andra som gör sådana här kort. Det är tydligen fler än jag som har svårt för att ta vara på sin vardag ibland :)



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0