Kalashelg - igen!

... o denna gången var det min underbara samnbo som firades. 26 år imorgon, vi börjar bli gamla ;) Idag har det fixats med sallader och bakats maffiga chokladmuffins (jag inser allt som oftast att jag inte är en choklad-tjej) och gott bröd. Daniels mormor stod för underhållningen, så jag kunde hålla tyst för en gångs skull. Hon blir så hes när hon varit på kalas berättade hon, jag undrar just varför?! :)

Nu ska jag skicka in en hel massa uppgifter till skolan, sen tänkte jag hinna få en stund för mig själv med mina scrap-saker! Hoppas ni haft en härlig helg.

Kram!


Kommentarer
Postat av: annelie

Jag fick i alla fall vila min röst, det är ju inte så ofta som jag inte får en syl i vädret :)

Kram

2009-03-30 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0