Scrappat!

Det ligger en ny härlig skiss ute på Veckans Skiss-bloggen. Ett par foton från våran mysiga familjekväll på Alla Hjärtans dag väntade på att bli scrappade, så i förrgår kom denna LO till utifrån skissen.



För det mesta blir det hjärtan som dekoration på mina LO´s. Jag försöker utmana mig själv att använda lite annat också, denna gången blev det dessa söta fjärilarna... Kalenderbladet (eller cirkeln, eller vad säger man?!?) har jag hittat hos duktiga Mirabyll. Fast hjärtan kom med ändå, på det härliga bakgrundspappret från Making Memories ;)




Kram!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas du har kryat på dig!!! Så du kan fortsätta att skriva i kuliga blogg.

Kram från Lollo

2009-03-05 @ 21:49:40
Postat av: annelie

Vilken fin LO! Roligt med olikfärgade fotomattor.

Vilken tur att vi har så matchande kläder.

Kram

2009-03-06 @ 13:17:37
Postat av: Eva-Lena

Jösses vad du scrappar. Lika fina Lo.s varje gång.

Blir det mässa i helgen?

Trevlig helg.

Kram

2009-03-06 @ 14:02:36
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: myamia

superfin lo!!! kram

2009-03-07 @ 22:23:35
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Annelie

Du har tagit med en person på din LO som inte vill vara med på bild, och som inte får nämnas vid namn i "den där cybervärlden ni är så besatta av" :)

Puss och kram

2009-03-08 @ 09:28:51
Postat av: mormor



Ni ser så bra ut allihop! vem vill inte vara med på bild?? kram, mormor

2009-03-08 @ 13:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0