Veckans Skiss!

Det har liksom blivit min nya vana att skapa efter skisser. Det passar mig så otroligt bra, och har faktiskt gjort att jag kommit igång ordentligt med mitt scrappande. Varje tisdag kommer det ut en ny skiss på Veckans Skiss-bloggen, där blir jag inspirerad till max! Det allra roligaste med skisser tycker jag är att se hur olika de faktiskt kan tolkas - ingen LO blir den andra lik... Hur som helst, denna veckan har jag gjort en LO med "skoj-foton" på min bror och hans tjej:



Man skulle ju kunna tro att han är Sveriges första gravida man, haha. Han har alltid kunnat spänna ut sin mage galet mycket, ända sedan han var liten. Sedan han flyttade ihop med LIsa har nog alla goda middagar hjälpt honom på traven lite ;) När vi var hemma hos dem för ett tag sen skrattade vi gott åt den enorma kulan han kunde få till. Jag kunde förstås inte låta bli att fota lite "gravid-bilder" och självklart var jag också tvungen att göra en LO om det, haha.

Jag har fotat lite snett ser jag, och det svarta är bara bakgrund - det hör inte till LO´n.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, han har ju lovat Rasmus att han ska få syskonbarn innan han fyller 15 :) Han ser verkligen lycklig ut över att få bli pappa

2009-03-15 @ 14:14:29
Postat av: Kicki och Anders

En sån härlig mage din bror har fått !!

En sån tjocki sa Albin när han såg detta kortet på Patrik. Ha det gott, kram

2009-03-15 @ 14:56:43
Postat av: Eva-Lena

Vilkan underbar Lo.

Kram

2009-03-15 @ 19:24:48
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Madeleine

Hihi vilken rolig och snygg LO, han ser verkligen gravid ut!

2009-03-16 @ 10:13:22
URL: http://maddiezens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0