Mer Spotify till folket!

Jag vet, jag är ruskigt sent ute med att påpeka hur fantastiskt bra spotify faktiskt är. All musik man gillar, tillgänglig på ett och samma ställe, alldeles gratis, och alldeles lagligt! Superbra om ni frågar mig. Frågar ni min kära far kommer han ilsket muttra att det bara är ännu ett steg närmare mot att han inte ska ha någon skivaffär att gå till. Javisst, jag tycker också att man ska gynna artisterna, och vill självklart inte att skivor ska försvinna. Men för oss fattiga tokar, som väntar på att slippa studiebidrag, och istället få en härlig lön på kontot, så är allt gratis lika med gott!

Så, för er som ännu inte skaffat Spotify, men som gärna vill ha, kika in på denna sida med jämna mellanrum. De delar in gratis spotify-inbjudningar. Mer spotify till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0