Paus!

Det ser inte ut att bli en sån väldans jobbig vecka ändå. Idag har jag faktiskt varit hemma och latat mig i hela fyra timmar. Dessutom ser det ut som att jag är helt ledig heeeela helgen. Inga måsten alls, så skönt!!! Nu ska jag skriva det sista på en inlämningsuppgift tills imorgon, sedan bär det av till nya jobbet. Har fått ett tillfälligt sådant genom vikariepoolen, barnpassning hemma hos en familj som är i behov av barnomsorg på kvällar och helger. Var och hälsade på dem i förra veckan, och ungarna verkade supergoa. Får hoppas att de är lika snälla mot mig ikväll också! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

finns väl inga ungar som inte kan vara goa mot dig, du är ju hur go som helst själv

Kram från Lollo

2009-05-27 @ 19:50:34
URL: http://lollo54.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0