puh, vad dålig jag är..

...på att uppdatera. men jag har fortfarande inget scrappat att visa, så då tappar det liksom charmen litegrann tycker jag. jag har fortfarande inget jobb i sommar, så mina tankar hamnar mest där just nu (och på andra viktiga små ting i livet förstås!) men pysslandet orkar jag inte riktigt med. jag ska skicka in tre jobbansökningar idag, det finns visst fortfarande hopp för det, företagen annonserar efter folk ännu.

idag fick jag ett samtal från min sötaste syster, som befinner sig i Dubai. så roligt att prata med henne lite, även om jag bara hörde hälften av vad hon sa. de har visst problem med sina telefoner - så passande på ett telefonföretag, hihi. saknar henne som sjutton redan, men hon verkar ha det bra, och varmt!!!

ikväll blir det god middag och mys till melodifestivalen hemma hos en av mina goa vänner!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ta hand om dig nu!

2009-05-17 @ 21:13:28
URL: http://lollo54.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0