Tråkblogg!

Jag gick igenom mina futtiga inlägg ifrån April, och insåg att detta just nu inte är något annat än en tråkblogg! Tanken var ju att visa saker jag skapar, och förstås också skriva ett och annat om min vardag, men - inte något har jag scrappat under hela April! Motivationen har helt enkelt inte funnits där, av flera anledningar. Men mina "Bara Jag"-kort har jag faktiskt plitat ihop, men inte orkat visa... Slarvmaja där! Ni ska få se några utav dem åtminstone, sen ska jag ta tag i pysslandet på riktiigt innan jag glömmer bort hur man gör :)

Kommentarer
Postat av: Myamia

ibland så är motivationen borta. men det är tur att man kommer igen ;) ser fram emot dina bara jag-kort! kram

2009-05-05 @ 16:07:09
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0