Fler LO´s till gravidalbumet!

Skrutten tycker inte att det är skojigt när mamman ligger och drar sig på morgonen - herregud, klockan halv sex borde väl vilken människa som helst gå upp? Därför bökar han/hon runt som tusan därinne, så det blir alldeles omöjligt att somna om! Och vad gör man uppe alldeles själv vid denna tiden på morgonen? Bloggar lite scrapsidor förstås - vad annars??? :)



Under hela graviditeten har jag fått höra att jag har en riktig "pojkmage". Och jag har ju hela tiden trott samma sak - att det är en liten kille som bor därinne. Snart får vi veta, och det ska bli så spännande. Pojke eller flicka spelar verkligen ingen roll - och jag älskar att inte veta i förväg!!!



En layout med magen från vecka 25. Ska försöka scrappa alla de magbilder vi tagit tänkte jag, och skriva lite om graviditeten för just den veckan. Blir ett roligt minne sedan!

Nu blir det en god kopp té och lite mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är så fin! Längtar till knoddas kommer:)

2009-11-20 @ 08:11:53
Postat av: Kicki

Det är verkligen en speciell känsla att inte veta. Det gör det extra spännande tror jag.

Fast alla tycker ju inte det så klart.



Vem är den lille busen där inne??? Snart vet vi.

Många pussar och kramar skall den få i alla fall av oss allihopa !!!



Trevlig helg



kram kicki

2009-11-20 @ 12:33:45
Postat av: Lotta

Man kan aldrig veta vad magen gömmer där inne. men jag kan säga att det där med pojke eller flicka mage stämde inte på mig. Jag hade flickmage (enligt andra) när jag var gravid med vårt första barn men det kom ut en pojke och tvärt om nästa gång.



Jag önskar dig och sambon all lycka till med kommande bebis.



Lotta

2009-11-20 @ 14:33:58
URL: http://lottasgrodyngel.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

Fin mage. Jag tror det är en lite kille :) Spännande att snart få veta.

Kram

2009-11-20 @ 16:19:23
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Ulrica

Superfina scrapsidor som alltid! Och såklart väldigt vackra bilder du scrappar. Att inte veta i förväg måste göra det spännande och så ska det vara tycker jag.

2009-11-21 @ 11:12:11
URL: http://ulltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0