Lugnet före stormen!

I tisdags hade vi vårt sista seminarium, och en utvärdering av kursen (jag skällde på mina lärare som aldrig förr, och det förtjänade de kan jag lova!). Igår var jag på en frivillig superbra föreläsning om ADHD - sista gången jag ärade pedagogen med min närvaro på mycket, mycket länge!

Idag börjar nämligen min ledighet på riktigt! Nu tänker jag passa på att njuta av att göra precis ingenting ända till bebisen kommer. (Nåja, jag har en låååång att-göra-lista, men jag ska göra det i vilken takt jag vill åtminstone!) 18 dagar kvar tills skrutten är beräknad, det vill säga nästan ingen tid alls - så häftigt! Och den ligger nu fixerad och långt ner i bäckenet, så vi slipper oroa oss för att den ska ha bråttom ut med rumpan först eller något annat tokigt, skönt!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0