Små glädjeämnen..

Igår när jag åt frukost upptäckte jag att reklamen på baksidan av mjölkpaketet handlade om mig själv. Kolla, får ni se:




Jag dricker vanligtvis mjölk väldigt sällan. Men sedan jag blev gravid har jag bäljat i mig minst ett halvt paket om dagen. Mjölk hemma är ett måste, och jag känner mig typ lika lycklig som det nedersta ansiktet när jag häller upp ett glas!

Arla måste ju på allvar ha placerat ut spioner utanför mitt hem som kopierat av mina dagliga ansiktsuttryck. Att de sedan valt att rita en kille istället för en tjej på paketet finns det ju enbart en enda förklaring till - de vill helt enkelt inte ge mig någon cred för denna geniala marknadsföringsidé.

Jag kanske borde maila Arla och kräva in min del av vinsten?

Kommentarer
Postat av: A

Tyckte de inte att "kissenödig-nu-igen-minen"

passar på ett mjölkpaket?

2009-11-11 @ 11:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0