Sköna lördag!

Klockan halv åtta imorse tyckte min stela kropp att det var dags att kliva upp ur sängen. Det känns liksom inte så meningsfullt att ligga kvar när allt ändå är obekvämt! Jag som haft världens (hittills) bästa graviditet börjar nu märka av baksidorna av att ha ett litet pyre i magen. Men nu är det nääästan bara sex veckor kvar, sen har vi vår gosiga bebis här. Då lär jag väl glömma alla krämpor innan jag ens hunnit blinka :)

Idag har jag en del att fixa med, sen kommer en vän hit på fika, och så ska två små troll övernatta här inatt. Mysigt värre! Vi ska kolla på tecknat och äta salta pinnar i mängder (pinnar kladdar mindre än klubbor och sega godisar, det lärde jag mig sist busfröna var här! inget kladd i min soffa inte!)



Hoppas ni får en mysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0