08.36 är det nya!

Hur är det möjligt att vakna exakt på minuten två dagar i rad - utan att ställa klockan? 08.36 är tydligen den nya morgon-tiden. (Och ja, då har jag förstås varit uppe mitt i natten för toabesök, annars vaknar jag senast klockan sex!!!)

Idag låter jag Daniel sova sin skönhetssömn. Han kom hem sent inatt från en spelning, så jag tänker inte plåga honom med några frukostfrallor just idag! :) Jag och min hoppande mage myser själva i soffan istället! (Ja, magen hoppar faktiskt, tro det eller ej. Bebisen hickar som en tok därinne - jag hoppas stackaren slipper det när den väl kommit ut!!!)


Kommentarer
Postat av: Carro

Låter så gott med frallor! Ha en nice dag i det fina vädret! Jag ska in på Ållan;)

2009-09-13 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0