Gravid-craving!

I söndags fick jag ett spontant scrap-sug, och gjorde en snabb sida till gravid-albumet.



"Sugen på sura citroner" är titeln, och beskriver hur jag i början av graviditeten var galet sugen på allt som var surt. Det började lite försiktigt med att jag åt minst ett grönt äpple om dagen, sen åt jag surt godis - typ hockeypulver (och ja, då kände jag mig som max 10 år) och slutligen kunde jag mumsa i mig en hel citron. Daniel trodde att jag hade blivit galen! Texten på LO:n är gömd på tagen bakom fotot.

Och just det, fotot har jag inte tagit själv, utan googlat fram. Återkommer med bildkälla :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tok!!=)

2009-09-08 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0