Monokromatisk LO!

Med hjälp av Cillas bloggpartyutmaning har jag lärt mig ett alldeles nytt ord. Monokromatisk! För er som inte vet, så innebär det att man skapar en LO i enbart en färg, men i olika nyanser förstås. Spännande tyckte jag, och fick för mig att jag skulle scrappa en helt blå LO. Jag scrappar sällan i blått i vanliga fall, så det blev en dubbel utmaning för mig! :)



Men, jag har visst fuskat lite. Stenarna i de små söta blommorna från Petaloo är rosa. Men det kunde inte hjälpas, jag var helt enkelt tvungen att använda dem eftersom de passade så fint till. Kan tänka mig att Cilla kanske är hård med reglerna, men i mina ögon är den monokromatisk iallafall ;)

En rolig utmaning blev det åtminstone, kommer definitivt att testa det igen - men då väljer jag nog en annan, mer "Johanna-aktig" färg!

Och just det, rubriken på LO:n kanske kan tyckas förvirrande för utomstående. GGG är mina gamla favorit-tjejer, på en o samma gång - ett skojnamn på vårt lilla gäng helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: sofia o mike

fin denna var tyckte vi!!!

puss, ses på fredag, ska bli så roligt!

2009-09-28 @ 21:58:44
Postat av: CillaT

Jättejättefin=) Vad roligt att du ville vara med i min utmaning. Och jag tror inte att den där Cilla är så väldigt petig;)

2009-09-28 @ 22:11:22
URL: http://cillasinsida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gråbos Gulle-Grisar?

2009-09-29 @ 10:28:24
Postat av: Lollo

Blått är ju min favofärg, får anstränga mig för det skall bli andra färger ibland.

Ta väl hand om dig

Kram

2009-09-29 @ 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0