Tjockis-LO!

Magen växer som tusan, och det måste förstås dokumenteras :) Med ett par veckors mellanrum poserar jag glatt med min tjocka mage framför garderobsdörrarna här hemma. Daniel försöker febrilt göra allt för att jag ska bli nöjd. "Nej, fy. Ta ett nytt. Jag ser ut som en tjock elefant/ser alldeles för sur ut/råkade visst dra in magen för mycket!" (Jag vill ju knappast lura någon att den är mindre än vad den faktiskt är, haha!)

Och, eftersom bilderna förstås måste scrappas till gravidalbumet, så blir ni så illa tvugna att se mig alldeles lättklädd även här i bloggen.



Jag har för ovanlighetens skull scannat in LO´n. Jag fick kämpa lite för att få fram de rätta färgerna. Och dessutom bestämde sig scannern för att beskära LO´n i överkant. Mycket trubbel för en enkel sak vill säga. Jag och min scanner är numer offeciellt ovänner, och jag har bestämt mig för att vi inte ska försöka samarbeta på ett långt tag framöver.

Hur som helst, LO´n är gjord utifrån ytterligare en bloggpartyutmaning. Denna stod Eyovine för, och man skulle scrappa i svart och vitt plus en färg till. Rosa fick det bli, fast i två olika nyanser! Texten är gömd på tagen bakom fotot.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: faster kicki

"Sicken" tjockis!!!!! Undra va detta skall sluta???

Hi hi hi



Undra vad som döljer sig där inne??

Spännande!!



Kram

2009-09-30 @ 00:10:18
Postat av: Carro

Fiin!

2009-09-30 @ 11:29:48
Postat av: eyovine

Mmmmm mysigt med bäbismage =).. snygg LO dessutom!

Kul att du ville vara med.



// maja

2009-09-30 @ 21:10:25
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0