Lyxlivet är över!

Daniel har blivit anställd på sitt gamla jobb igen. På fredag börjar han, lite blandade känslor blir det förstås! Visst är det fantastiskt bra att han fått ett arbete (om inte annat så för ekonomins skull!), men vi har ju haft det så himla mysigt hemma alla tre. Fem långa månader tillsammans, helt ovärderligt!

Nu kliver jag alltså in i alla andra mammors stressiga vardag. Bye bye till en lång och skön morgondusch tillexempel. Dessutom lär jag väl få dricka en och annan halv ljummen kopp kaffe, och eventuellt bli tvungen att rusa till BVC i bara pyamasbyxorna!

Skämt åsido, det kommer säkert gå alldeles utmärkt - men det blir till att omprioritera en liten smula skulle jag tro..

(Här skulle det ligga en söt bild på min lill-prins. Men den vägrar laddas upp!)

Ikväll ska jag på tjejmiddag (med ett litet manligt bihang på knappt 7 kg). Och dagen har tillbringats hemma hos finaste Carro som bjöd på pannkakslunch. Mysigt värre!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis till jobbet, Daniel!!!

Kramar till er alla tre

2010-04-21 @ 17:13:23
Postat av: carro

Det kommer gå så bra hemma för dig goe mamman! Pudssa B så ses vi förhoppningsvis imon:)

2010-04-21 @ 19:05:45
Postat av: kicki med familj

Grattis Daniel till jobbet!

Hälsar vi från landet

2010-04-21 @ 21:35:03
Postat av: s&M

GRATTIS DANNE!

2010-04-22 @ 20:03:52
Postat av: myamia

grattis till goda nyheter... även om jag förstår dig på något vis. ;)

kram

2010-04-23 @ 11:03:24
URL: http://www.myamia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0