Kärleken är obeskrivlig!



Mammas prins! Jag kan inte i ord beskriva känslorna, att vara förälder är världens häftigaste grej!



Ser ni de små bråkiga, söta gaddarna? Snart har han fem stycken. Tre där nere, och två där uppe - men inte i mitten, utan de bredvid. Vi satsar på vampyr-looken!

Det blir mycket Skrutt-bilder i bloggen just nu. En del av er vet jag kikar av just den anledningen. Till er som väntar på roliga, fyndiga inlägg - ni får hålla er till tåls, min inspiration verkar ha tagit semester.

Och till er som väntar scrap-uppdatering (ja, för hundrade gången, detta var en gång i tiden menat som en pysselblogg!), till er kan jag säga att det ligger flera nya LO´s och dräller här hemma, i väntan på att bli fotade. Men just nu är det så mycket annat som pockar på min uppmärksamhet - en liten mammagris tillexempel ;) När jag lyckas stjäla mig lite ledig dagtid att fota dem, så kommer det en uppdatering för er också - promise!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Carro

Han är så undrbar! Och ja att vara mamma är underbart. Man älskar mer och mer för varje dag. Tänker- går det!!JAAAAAAAAAAAA

2010-08-06 @ 06:37:37
Postat av: kicki med familj

Albin och jag ( kicki) har inget emot massa skrutten bilder!! Han är så ljuvlig att titta på.

Rund -go -glad och söt. Ögon man druknar i!!!

Puss och kram till Benjamin med familj

2010-08-06 @ 10:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0