Älskade lilla Skrutt!

Detta är du, för nästan precis ett år sedan..



Så liten och pluttig du var, du underbara lilla prins. Idag är du stora killen, strax över året, och har precis lärt dig att gå. I någon veckas tid har du tagit ett litet försiktigt steg någon gång då och då, och igår vågade du plötsligt! Du släppte taget och gick flera steg mellan mamma och pappa som glatt hejade på! Idag har du kämpat vidare, själv släppt taget om möblerna och gett dig iväg ut i rummet med vingliga små steg. Du är så duktig, fina lilla Benjamin! Jag är så glad över att just jag får vara din mamma...

Kommentarer
Postat av: Evelinaaa

... Nu fick jag tårar i ögonen som pappa, herregud. Min lilla älskade sköldis... <3

2010-12-18 @ 10:25:50
Postat av: Carro

Jag fick en stor klump i halsen!! Herregud så man älskar sitt barn. Puss till fina fina duktiga Benjamin

2010-12-18 @ 11:46:10
Postat av: Cecilia

ÅH, Så fantastiskt roligt! Grattis underbara Benjamin till ditt stora framsteg :). Så duktig du är! Måååånga pussar och kramar.

2010-12-18 @ 12:37:52
Postat av: frans

ja herregud vad fort tiden har gått. Fina lilla B....

2010-12-18 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0