Fullt upp!

Denna vecka befinner jag mig på min blivande arbetsplats och gör barnobservationer för min uppsats. Gud, mitt huvud är så fullt av aktiva iakttagelser, känner mig helt slut! I eftermiddag pysslar jag med att skriva rent dem, medan Daniel och Skrutten är hemma hos farmorn och farfarn och myser. Det är fullt upp med andra ord, och lär så vara ända fram till uppsatsen är inskickad. Om det är någon som känner till ett sätt att klona sig själv - hör gärna av er ;) I väntan på att bloggen ska få liv igen, så bjussar jag på två bilder på mig och min ljuvliga lilla ettåring!




Kommentarer
Postat av: Annelie

Ni är lika ljuvliga, båda två!

2010-12-07 @ 17:41:26
Postat av: Evelina

fina! <3

2010-12-07 @ 18:17:22
URL: http://hihater.devote.se
Postat av: Johanna L

Söt son och söt mamma!! =)

2010-12-07 @ 21:33:23
Postat av: Eva-Lena

Så söta så :)

Trevlig helg!

Kram

2010-12-10 @ 15:16:18
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: morfar

Att man kan ha sån tur. Fyra underbara barn. Och nu fortsätter det med barnbarn. Det är härligt.



Morfar

2010-12-12 @ 12:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0