God Jul!

Det blev inga julkort skickade från oss i år. Tiden räckte helt enkelt inte till! Så om ni saknat ett i er brevlåda så betyder det inte att vi inte gillar er ;) Istället bjuder jag på lite julfoton på vår Skrutt i bloggen idag!







Skrutten och pappa spanar bilar samtidigt som mamman fotar. "Tuuuuu!" säger Benjamin här, vilket tycks betyda slut eller borta. Inga bilar på gatan just då alltså ;)



Vår glada, goa lilla tomtenisse!

Nu ska jag och lillprinsen in och väcka Daniel, som fått en välbehövlig sovmorgon idag. Sen blir det klappöppning och julfrukost. Om några timmar väntar mysigt julfirande med Daniels familj!

Jag önskar alla mina fina läsare en underbar jul! Mys ordentligt!

Stor kram!



Kommentarer
Postat av: Carro

Så fin han är!!! God Jul på er Kram från oss

2010-12-24 @ 09:04:43
Postat av: Lavsund

vilken gosig lite jultomte! God Jul på er

2010-12-24 @ 09:40:42
Postat av: Annelie

Det var den sötaste tomten jag har sett! Ha det bra idag, hälsa till Frillesås. Vi ses i morgon, julkramar på er!

2010-12-24 @ 10:02:33
Postat av: Albin

Åh, va söt han e lille tomte nisse "Benjamin"

Hälsningar ALbin

Vi ses snart Benjamin, ska bli så kul!!!!!!!!!

2011-01-02 @ 10:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0