Vardagsmys!

Det är inte klokt vad jag längtar efter min lilla Skrutt om dagarna, nu när jag inte är mammaledig längre. Än så länge kan jag förstås styra min tid lite själv, jag skriver en del på kvällarna när Benjamin lagt sig och på så sätt får vi lite tid för mys på dagarna (detta innebär förstås att min "egentid" just nu är nere på cirka noll minuter i veckan, men det är det värt!).

Dagarna fram till jul är dock ganska intensiva, jag har kommit en bra bit på uppsatsen, men mycket återstår. Så nu är det biblioteket i skolan som gäller, för att få gjort så mycket som möjligt varje dag. Men, det behöver inte betyda minimal tid med min gullunge! Idag kom Daniel och han ner till stan och lunchade med mig - ett otroligt mysigt avbrott! Nu är det skriva, skriva, skriva som gäller i ett par timmar till innan jag skyndar hem för mamma-son-gos innan läggdags. Behöver jag ens säga att jag saknar min föräldraledighet?!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0