Dagens bravader.

Förra helgen gick blixten på min nya kamera sönder. Jag har ingen aning om vad som hänt, plötsligt fälls blixten bara inte upp som den borde (om någon van systemkamera-användare har någon aning om vad det är som kan vara galet så hojta till, det är en Nikon D3000). Imorse fick jag och Daniel äntligen tummen ur, och åkte iväg till Backaplan för att lämna in den.

"Ska vi ringa Onoff innan, och kolla hur vi ska göra?" undrade Daniel.
"Nej, varför då? De kommer ändå bara säga att vi ska åka in och lämna in den på lagning.."

Sagt och gjort. Vi packade ner alla tretusenfemhundra saker man behöver om man ska åka iväg på äventyr med en liten knodd, och möttes av detta:



Yes! Stängt för ombyggnad i dagarna två. Så kan det gå!

Men jag deppade inte för det. Jag lyckades nämligen lura med mig Daniel in på Gina Tricot för att inhandla ett par nya byxor (jag kan nämligen inte stänga ett endaste par av de jag äger!). Till min förvåning lyckades jag korva mig i ett par byxor i storlek 25 (vem som helst fattar ju att de var stora i storleken, med tanke på att de som ligger och skräpar hemma i lådan är storleken större, det måste vara ett PR-trick?) Dessutom kostade de bara 200 pix. Trevligt både för den nyblivna mammans ego och plånbok alltså, tjoho!


Kommentarer
Postat av: hanna

du är världens hetaste mamma johannapanna!! =) de va inget fel på de byxorna. segt me kameran då. puss på dej!

2010-02-04 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0