Heja Bumbo!

Nu har vi varit och köpt en Bumbo-stol till Benjamin som han har provsuttit en liten stund hemma på vardagsrummsbordet. Han är ju fortfarande rätt liten, och blir trött av att balansera upp huvudet för långa stunder - men snart så! Jag tänker inte ropa hej ännu, men visst ser detta ut att bli hans grej?! :)



Mamman är iallafall hoppfull - om ett par veckor sitter Skrutten som en prins i stolen! Håll tummarna :)

Dessutom var vi inne på Lindex en sväng och köpte en tuff jacka. Nu vill vi ha vår, tack!


Bild lånad från lindex.se

Nu ska vi ladda för fredagsmys! (det vill säga, jag ska ta en powernap så att jag inte somnar i soffan vid halv åtta, haha!)


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: carro

Benjamin är ju för go. Bra val av jacka;)

2010-02-19 @ 17:50:19
Postat av: carro

Du förresten, ja la märke till nappen och stolen;)

2010-02-19 @ 17:51:08
Postat av: Evelina

Johanna, ser jag i syne eller är han lite orange-hårig? Jag har ju alltid sagt att du är lite har lite orange/gult hår, nu har du beviset!

2010-02-20 @ 21:49:14
URL: http://hihater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0