Lik mamma, men söt ändå?!

Ända sedan Skrutten föddes har jag (och alla andra) jämfört hans utseende till höger och vänster - vem sjutton är ungen lik? Precis som man gör med alla bebisar, man kan liksom inte bara nöja sig med att de är söta, man måste veta hur de kunde bli så söta också!

Många gånger har jag känt att han är vansinnigt lik Daniel, han har tillexempel fått hans intensivt blåa ögon. Jag har också fått för mig att han liknar mina syskon emellanåt. Däremot har jag inte riktigt kunnat se några likheter med mig själv som bebis. Jag var nämligen inte den fagraste som bebis - och hur skulle han då kunna likna mig? Min bebis är ju den sötaste som någonsin funnits på denna jord! (Tycker jag förstås, jag är ju hans mamma och därmed hur partisk som helst, hihi)

Det var innan jag hittade detta fotot i ett av albumen hemma hos mina föräldrar:



Bebis Johanna, ett par månader gammal.



Och lilla B - inte helt olik mamma ändå kanske?!

Kommentarer
Postat av: carro

Men söt det är ju precis samma min;)

2010-02-27 @ 19:29:33
Postat av: Nina

Johanna - han är sagolikt vacker.. även du, som barn och nu! :-)

Jag får matcha in någon dag (innan klockan 18, då han somnat för dagen) så jag får möjlighet att gosa med lilleman! :-)

2010-02-28 @ 11:46:37
Postat av: Mamma

Och du undrar varför vi kallade dig för Lilla My?

Kram

2010-03-01 @ 08:47:24
Postat av: charlotte

Där är ju dom kläderna ju.. Passa ju kanon.. Sicken tuff kille ;)

2010-03-01 @ 14:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0