Lite scrap!

Jag blev lite fnissig häromdagen när min morbror sa att han läser min blogg nästan varje dag, men att han inte hade en aaaaning om att det brukade vara en scrap-blogg (på tal om att jag påpekade det i ett inlägg för ett tag sedan). Ja, bloggen startade jag ju från början för att blogga mina layouter och annat pyssel - men nu blir det mest en massa inlägg om vår nya vardag med en Skrutt! Visserligen har jag alltid varvat med lite mer personliga inlägg, men på sistone har det bevisligen blivit alldeles för lite scrap visat här! Så håll till godo med tre layouter som gjordes för ett tag sen:



Enkel LO på en liten liten bebis-tomte. Husets sötaste om jag får säga det själv! (Och det får jag, för här bor bara en enda!)



"Vilken lycka! Nu har jag 2 fina killar"
Rubriken får tala för sig själv - detta är lycka!!!!



Här har jag scrappat en layout till Skruttens album, om hans övernattning i solsängen på Mölndals BB. Precis såhär vill jag bevara minnena från hans barndom. Ett fint foto, en enkel layout och så text som återger händelsen. Jag tror inte man kan skriva för mycket i sina album, om man vill att minnena ska bevaras även när man själv inte finns med för att berätta dem. Ös på med text bara :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fina Lo:s. Önskar jag kunde komma igång med att scrappa.

Kram

2010-02-11 @ 20:06:29
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: A

Jättefina LO:s!

Gillar den när han är på spa; en sån pytteliten bit mönstrat papper som gör så mycket för LO:n ihop med övriga dekorationer.

Kramar till er alla tre!

2010-02-12 @ 07:20:19
Postat av: franni

aaaa saknar er som attans .....ge lilla B tusen pussar fran mig...

kram H

2010-02-13 @ 10:08:27
Postat av: Lollo

Jättefint, som vanligt blir det bra som du gör.

sitter just nu med två sidor, lite torka har jag allt, men det kanske blir klart inatt :)

Kramar från LOllo

2010-02-16 @ 18:30:13
Postat av: myamia

underbara sidor. min favorit blev den sista :) krma

2010-02-17 @ 10:27:38
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0