mysdag!

Idag har vi haft besök i tre omgångar hemma hos oss. En väldans massa spring! Supertrevligt!

Först kom min mamma och bror hit (för att gosa med Skrutten, mig brydde de sig inte så värstans mycket om, hihi).

Minuterna efter de pyst iväg kom min söta vän Caroline hit, vackrare än någonsin med sin fina bebismage. (Hon var också sugen på att gosa med Skrutten, men än mer sugen på att babbla med mig. Daniel tog med sig en övertrött Benjamin ut på promenad i rusket, så vi fick mysa ifred en liten stund. Uppskattas enormt av en trött mamma!)

Så på kvällskvisten kom två av mina andra söta tjejer hit på en kopp té. (Benjamin hade lagt sig för dagen, vilket han vill göra redan vid klockan sex för tillfället. Så dessa två besökare fick nöja sig med att hänga med mig!) Mer än två hela timmar fick jag fyllda med skvaller - utan vare sig amning eller att vagga bebis på armen. Lyx!

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid en sovande liten gosse, och kanske gosa lite försiktigt med honom innan jag somnar - det är kärlek det!

Kommentarer
Postat av: carro

Vilken dag ;) puss

2010-02-18 @ 21:15:33
Postat av: Anna Fröjdh

Ja visst är det konstigt när man blir mamma. Helt plötsligt så bryr sig inte så många om en längre ;)

2010-02-19 @ 09:44:26
URL: http://frojdh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0