Skrutten längtar också efter våren!

Benjamins dåliga humör höll i sig under hela gårdagen. Han ägnade inte många minuter åt att vara nöjd, skrek och gnällde om vart annat. Mamman drog slutsatsen att han helt enkelt är förbannad på att våren aldrig kan komma, så vi kan ut o promenera hela förmiddagarna. Daniel och jag tog varsin promenad i snökaoset och lyckades hålla prinsens humör i schack i cirka två timmar.

Men så hände något! Jag rymde in i duschen för lite lugn och ro, och lämnade Daniel med gnäll-killen. När jag kom ut från badrummet hittade jag honom nöjd och go, sittandes i soffan:



Så vad var det som fick herr´n att glömma att livet var så väldans trist?



Jo, mittemot satt pappan med gitarren i högsta högg! Vad som hände när han slutade spela?



Han blev vansinnig förstås!

Nu tjatar skrutten om att han vill att vi köper honom en egen gitarr, så han kan spela han med. Jag säger att det kommer inte på fråga, det får han önska sig när han fyller år!

Kommentarer
Postat av: carro och patrik

Lilla Benjamin du är så gooo så vi vill äta upp dig. Puss puss

2010-02-17 @ 19:56:41
Postat av: A

Klart han ska ha en gitarr!

Så fort han kan hålla i nåt annat

än sin snuttetrasa...

Kram

2010-02-18 @ 09:04:41
Postat av: Anna Fröjdh

Så ser det ut hemma hos oss också. Fast det är mer pappan som gråter när inte han får spela ;)

Vi köpte en ukulele till Asta, den är väl använd :)

2010-02-18 @ 09:13:24
URL: http://frojdh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahha vilken going! E väl pappa nöjd också som får spela. Vet vi vem som är med i idol 2030:) heja heja!!

2010-02-19 @ 11:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0